Senaste nytt

Nya EBD-prefixet - har du noterat något nytt?

Jag fick oxå mitt AMEX med EBD i måndags. MC/D har inte dykt upp än.
På helgens flighter (ARN-ATH-ARN) stod det SK*G på boardingkortet som printades i den manuella *A Gold/businessincheckningen på ARN T5. På hemresan från ATH står det EBD på det som printades (i svartvitt på sladdrigt papper) från en automat i avgångshallen. Ingen logik bakom det känns det som... o_O

Otroligt besviken på Diamondstatusen. Har gett mig exakt noll och inget (nej, en goodiebag räknas inte). Pinsamt dåligt av SAS att hantera sina EDB-kunder som luft under ett års tid innan några som helst nyttoeffekter av kortet visar sig. För min del har jag helt ignorerat att återkvalificera till EDB nästa år, SK*G landningen kommer i praktiken inte innebära några som helst nackdelar för mig under året som kommer. Någon av annan erfarenhet/åsikt? Har jag missat något?

Otroligt besviken på Diamondstatusen. Har gett mig exakt noll och inget (nej, en goodiebag räknas inte). Pinsamt dåligt av SAS att hantera sina EDB-kunder som luft under ett års tid innan några som helst nyttoeffekter av kortet visar sig. För min del har jag helt ignorerat att återkvalificera till EDB nästa år, SK*G landningen kommer i praktiken inte innebära några som helst nackdelar för mig under året som kommer. Någon av annan erfarenhet/åsikt? Har jag missat något?
Nej, jag tycker inte att du har missat något. Största nyttan jag har av Diamond är de 30 % rabatt på poängköp med bästa tillgång (mot 20 % som guld). I övrigt är det ingen adekvat skillnad.

Toppen