Senaste nytt

Nya detaljer kring Hiltons partnerskap med Small Luxury Hotels

Undrar om dom fortfarande håller på att lägga till fler hotell? Några fler i Sverige hade varit välkommet, gärna Bank i Sthlm :)
Om Bank Hotel förblir en del av SLH kommer det att vara bra för Hilton Honors-medlemmar. När SLH var partner med Hyatt var vissa SLH-hotell långsammare att integreras med Hyatt-programmet. Så då var det en väntan, men lite senare gick det bra.

Milaidhoo på Maldiverna var lättillgänglig med hjälp av Hilton-poäng. Otroligt värde, ännu bättre än jag förväntade mig efter att ha fått reda på att de kommer att inkludera överföringen från MLE och även maten. Men sedan dess blev Hilton eller hotellet oroliga och nu kan jag inte boka fler rum där.
Det går fortfarande att boka men man får kolla kalendern regelbundet när det släpps rum. Har en bokning för januari och värdet är fortfarande otroligt bra (cash-priset är $4,000/natt under mina datum). Matpaketet har tagits bort men sjöflyg samt frukost ingår fortfarande!

Det går fortfarande att boka men man får kolla kalendern regelbundet när det släpps rum. Har en bokning för januari och värdet är fortfarande otroligt bra (cash-priset är $4,000/natt under mina datum). Matpaketet har tagits bort men sjöflyg samt frukost ingår fortfarande!

Är du säker på transfern? Har du fått bekräftelse från hotellet? De tog bort den skrivelsen från Hiltons bokningssida. Förut stod det ”return transfer included”.

När både mat+flyg ingick var det ju förmodligen det bästa poängvärdet man kunde boka för poäng. Synd bara att det är ”adults only”.

Är du säker på transfern? Har du fått bekräftelse från hotellet? De tog bort den skrivelsen från Hiltons bokningssida. Förut stod det ”return transfer included”.

När både mat+flyg ingick var det ju förmodligen det bästa poängvärdet man kunde boka för poäng. Synd bara att det är ”adults only”.
Japp, bekräftat av hotellet! Personligen föredrar jag adults only :)
1000003103.png

Toppen