Senaste nytt

Ny sensationell flyglinje, SAS öppnar oljelinje Stavanger-Houston

Ojdå - det var ju inget dåligt erbjudande.

SAS skrev:
Terms and conditions
  • Signup between August 14 – 28, 2014
  • Fly between August 20 – October 31, 2014
  • Valid in all booking classes, except R
  • Valid on roundtrips on SK 951/952
  • Your new card will arrive 10-14 days after completed round-trip/s
  • EuroBonus general conditions apply

De skriver "Valid in all booking classes, except R". Kan man tolka det som att det gäller även bonusresor* (bokas i I klass)?
*Om man hittar någon plats överhuvudtaget.

De skriver "Valid in all booking classes, except R". Kan man tolka det som att det gäller även bonusresor* (bokas i I klass)?
*Om man hittar någon plats överhuvudtaget.

Det är ingen fara med det där doktorn... Om du hittar I-klass tillgänglighet där, så belönar jag dig med 100.000 poäng....... Tea-points då förstås :)

Det vore något - två R/T bonusresor och man får EBD! :)

Men man borde kunna göra sig en bra deal om man kör cash+points tycker jag.

Om jag inte fattar fel så borde det gå med en vanlig award biljett? Till det borde man kunna använda 2-4-1 Amex. Det går att boka en biljett till halva poängpriset. Måste jag använda 2-4-1 själv eller kan någon annan göra det (vet att mina poäng dras men det går alltid att lösa)

Det vore något - två R/T bonusresor och man får EBD! :)

Men man borde kunna göra sig en bra deal om man kör cash+points tycker jag.

Javisst, så nu tycker jag att folk joinar mig den 20:e till Houston
Om jag inte fattar fel så borde det gå med en vanlig award biljett? Till det borde man kunna använda 2-4-1 Amex. Det går att boka en biljett till halva poängpriset. Måste jag använda 2-4-1 själv eller kan någon annan göra det (vet att mina poäng dras men det går alltid att lösa)

För att det ska funka så måste det ju finnas bonusplatser..... :D

Hittar du platser så är jag på...

så är man Diamont redan kan man köpa ett EBD även nästa år för 280 000 poäng samt drygt 2 000 kr och får 65 000 poäng tillbaka så det kostar bara 205 000 poäng och de poängen får man ju när man handlat för en dryg miljon på Eurobonus AMEX kortet man har ;)

Checkede pris CPH-SVG-IAH retur med SK (Z-class) - pris ca. 24000 DKK. Det undrer mig man kan booke den også i GO for ca. 6000 DKK. Jeg troede at det var en ren businessclass rute?? SAS: Ruten er en SAS-afgang, som opereres af PrivatAir med en Boeing 737-700, der er specialindrettet med 44 Business-sæder ??

Toppen