Jo, men jag tror Australien är lite väl långt för farfar att åka. Han är ju 88 år vid det här laget.De sålde ju Australien och Nya Zeeland för långt under 20 tkr för bara en månad sedan,
mer imponerande än att sälja Bangkok för 9 tkr.
Jo, men jag tror Australien är lite väl långt för farfar att åka. Han är ju 88 år vid det här laget.
Då är det ganska snabba ryck som gäller.Går ju att ta en gratis paus i Doha
https://www.qatarairways.com/en/offers/plus-qatar.html?CID=AFALL0204026300000000000
- Booking validity: 1 May to 31 August 2017.
- Travel validity: 7 May to 30 September 2017. All travel must be completed by 30 September 2017.
Runt alla hjärtans dag brukar Qatar har 2 for 1 kampanjer så det borde komma en inom ett halvår i alla fall.Att drömma om att dessa kampanjpriser med businessclassbiljett på under 9000 kr Stockholm - Bankok t o r kommer igen antar jag förblir en dröm. För vad jag kan komma ifrån har priserna senaste året inte alls varit i närheten, eller kommer jag ihåg fel? Har inte heller sett någon "2 för 1-kampanj" på ett tag.
Hur som helst, snart dax att boka något nytt spännande resmål, håller tummarna att ngn ny bra kampanj hinner kommaäven fast jag tvivlar på att någon liknande kampanj som den som var i januari 2016 kommer att dyka upp igen
![]()
Runt alla hjärtans dag brukar Qatar har 2 for 1 kampanjer så det borde komma en inom ett halvår i alla fall.
Business till Bangkok för ca 7-8000 kronor som var på kampanjen för ett tag sedan via resebyrå kommer kanske inte tillbaka igen, men brukar ju vara lite då och då som priserna ligger på 10-11k i alla fall vilket får anses som väldigt bra pris i business enligt mig.
Runt alla hjärtans dag brukar Qatar har 2 for 1 kampanjer så det borde komma en inom ett halvår i alla fall.
Business till Bangkok för ca 7-8000 kronor som var på kampanjen för ett tag sedan via resebyrå kommer kanske inte tillbaka igen, men brukar ju vara lite då och då som priserna ligger på 10-11k i alla fall vilket får anses som väldigt bra pris i business enligt mig.