Senaste nytt

Ny Qatar-REA, boka 11-17 jan 2016

erc

Medlem
Kunde inte låta bli. Bokade ytterligare en prisvärd economy-biljett. Från Oslo till Male i augusti för 5000/person.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

ESSA

Medlem
Jag är sugen att boka men har helt idétorka på var och när jag ska åka.
Australien har länge lockat.
Sydafrika likaså.
Asien vad gäller Thailand främst har jag varit till så många gånger redan.
Sen gäller det ju prisnivån på plats, även om biljetten är väldigt prisvärd så ska det finnas budget över att leva på plats.
Vissa ställen vill jag inte besöka utan resesällskap, många ställen betar jag gärna av på egen hand men somliga resmål gör sig bäst i sällskap.

Business longhaul har jag bara testat en gång, SAS från Bangkok 1988.

Det är på tiden att jag styr upp det här nu.

Förslag på resmål i kampanjen som fortfarande är prisvärda och som inte skinnar mig på plats?
 

Magnus_K

Medlem
@ESSA
Abu Dhabi (flyg till Dubai) i maj (varmt dock) men mycket sevärdheter och bra standard till en låg peng.
Business + 5stjärnigt (bra men inte wow) hotell för 13500kr i en vecka :) kan såklart göras ännu billigare om man vill göra det till en långweekend.
 

agehall

Medlem
Någon som har hört talas om resebyrån tidigare?
Jade Travel är en ganska välkänd resebyrå som ofta har specialpriser med bla Thai. Tyvärr är det helt inkompetenta ifall man ber dem boka specifika saker, så dubbelkolla alla förslag du får från dem så det är rätt innan du säger OK.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

MLE

Medlem
Då var Singapore inbokat till början på Oktober, bokade via Mr Jet, 9 222SEK ToR. Får se om man hamnar i BC-träsket nu, blir första gången jag reser i C(Bortsett från ett par flyg med SAS Plus inom Europa, hoppas att Qatar C är något bekvämare). :D
 

ESSA

Medlem
@ESSA
Abu Dhabi (flyg till Dubai) i maj (varmt dock) men mycket sevärdheter och bra standard till en låg peng.
Business + 5stjärnigt (bra men inte wow) hotell för 13500kr i en vecka :) kan såklart göras ännu billigare om man vill göra det till en långweekend.

Tackar!
Ska fundera på det, vad är skillnaden ställena emellan?
 
Toppen