Senaste nytt

Ny PointBooster

Z är business discounted, även på inrikes (fast biljetten heter economy-flex). Ger business-poäng och räknas som business i boostern!

Mvh
/NotRyan

Last edited:
Någon som har mer koll än vad jag har??? De siffror som är förifyllda är från förra gången, 3 business/eco-extra och 9 economy. Det står ju att det är baserat på tidigare resor(visst bra så långt). Men jag vet att jag kommer resa mer, men jag kan inte höja antalet, bara sänka. Någon som vet hur man gör??

Någon som har mer koll än vad jag har??? De siffror som är förifyllda är från förra gången, 3 business/eco-extra och 9 economy. Det står ju att det är baserat på tidigare resor(visst bra så långt). Men jag vet att jag kommer resa mer, men jag kan inte höja antalet, bara sänka. Någon som vet hur man gör??

Max antalet avgångar är 12 st som du kan få Point Booter poäng. Så du måste minska antalet Economy avgångar för att höja Flex/Business antalet.

Om du har situation att 12 resor skulle kunna vara i Flex/Business så gör en gissning efter det så du kan maximera intjäningen.

Ja, jag köper ju mina egna resor med företagskortet så jag bestämmer själv, fast det är ju klart uppskattat om jag reser så billigt det går. Men en 6-7 business/eco-extra kan jag förhoppningsvis klämma in!! :)

Helt värdelös kampanj!! Belönar ju inte lojala kunder som redan gar många bokningar :-(

Anser detta som en lurig säljkampanj från SAS, shame on them!!

Kan inte alla bara bojkotta kampanjen!

Väcker liv i tråden igen för fick just ett mejl av SAS om ny Pointbooster från 18OCT - 31DEC 2012.
Nu får man 500 poäng extra för Economy samt 2500 poäng för Business/EcoExtra, alltså en höjning.
Men gäller tydligen bara bokningar gjorda från 8OCT, :mad: har en hel del flygningar på kommande men dom är ju bokade redan...

Helt värdelös kampanj!! Belönar ju inte lojala kunder som redan gar många bokningar :-(

Som sagt har du inte förstått syftet med detta? Få folk som annars valt ngt annat att välja SAS. Inget fel på denna & jag kommer INTE att få detta erbjudande då jag redan är en regelbunden kund!

Jag har också bokningar med SAS som redan är gjorda, men vad gör det? Jag får väl göra några till.

Du har förväxlat SAS med Röda korset. SAS = flygbolag med vinstintresse, Röda korset = välgörenhet.

Toppen