Senaste nytt

Ny PointBooster

Är inte hela idéen med pointboostern att de vill att man ska boka fler resor med dem? Tycker inte det är mer än rätt att endast nya bokningar ger bonusen. Att de tidigare gett poäng till alla bokningar är väldigt generöst men inget jag tycker ni ska ta som en självklarhet. BAs motsvarighet ges väl endast till nya bokningar?

Är inte hela idéen med pointboostern att de vill att man ska boka fler resor med dem? Tycker inte det är mer än rätt att endast nya bokningar ger bonusen. Att de tidigare gett poäng till alla bokningar är väldigt generöst men inget jag tycker ni ska ta som en självklarhet. BAs motsvarighet ges väl endast till nya bokningar?

Jag tycker att detta är mer rättvis så detta innebär att mina kommande resor till HEL som jag inte än bokat kommer jag boka med SK/KF istället för AY/DY.

Jag fick mailet typ halv timme sen. Bra att inte hunnit boka mina kommande tjänsteresor än. :)

OBS! Ironi: Eller en liten återbäring efter alla år av 25%... :rolleyes:

Ja, jag förstår tanken med att locka folk att boka mer. Men tidigare gånger har det ju också känts som en liten extrabonus för att man är lojal och håller sig till SAS.
Förr i tiden fanns ju det där med extra poäng efter ett visst antal resor i C osv.
Ok att poängkraven då också var högre för respektive nivå och allt det där, men det är ju en annan diskussion som vi redan haft i en annan tråd.

Ja, ja, vad är väl en bal på slottet... ;)
Men jag hade i min enfald faktiskt gått och väntat på en sådan här kampanj, men eftersom tiden gick så trodde jag inte att det skulle bli något, kanske just pga den nya poängintjäningen. Så det här blev ju lite snopet nu då jag bokade alla mina resor förra månaden...

Hejsan!

Har anmält mig och maximerat antalet C/Y....

Tar det nog lugnt den här veckan och skjuter några möten framför mig till den 18:e och framåt :)

Mvh
/NotRyan

Fråga till er som kan SAS, economy flex inrikes, räknas det som economy plus i boostern? Ser att det är bokningsklass Z och ger 1000 p. Ska köra en enkel ARN-GOT.

Toppen