Senaste nytt

Ny PointBooster

Väcker liv i tråden igen för fick just ett mejl av SAS om ny Pointbooster från 18OCT - 31DEC 2012.
Nu får man 500 poäng extra för Economy samt 2500 poäng för Business/EcoExtra, alltså en höjning.
Men gäller tydligen bara bokningar gjorda från 8OCT, :mad: har en hel del flygningar på kommande men dom är ju bokade redan...

Väcker liv i tråden igen för fick just ett mejl av SAS om ny Pointbooster från 18OCT - 31DEC 2012.
Nu får man 500 poäng extra för Economy samt 2500 poäng för Business/EcoExtra, alltså en höjning.
Men gäller tydligen bara bokningar gjorda från 8OCT, :mad: har en hel del flygningar på kommande men dom är ju bokade redan...

+1

Någon ytterligare resa kan det eventuellt bli tal om, men det mesta för perioden 18 oct - 31 dec är redan bokat.

"Nu startar en ny omgång av poängkampanjen PointBooster, där du kan öka poängsaldot på EuroBonus-kontot rejält – bara genom att i förväg ge oss en uppskattning av hur många enkelresor du kommer att göra mellan 18 oktober till 31 december 2012 med SAS, Blue1 och Widerø. Alla resor med Sveriges bästa tidtabell som bokas fr.o.m. 8 oktober kan du tillgodoräkna dig i kampanjen.

Nyhet! Nu har vi höjt belöningen ytterligare. Denna gång kan du få upp till 2500 Extrapoäng utöver din vanliga intjäning!"

Grrr! Jag har 14 enkelresor t o m 17 december och alla bokade för längesedan.
:mad::mad::mad:

Då blir det 0 extrapoäng här...

Kan vi inte be dem att tänka om på nybokningskravet? Känns ju trist att avboka och boka om.
Kan de ju inte tycka vara bra heller väl?
Hoppas jag får inbjudan iaf. Inbjuden.

Last edited:
I de tidigare kampanjerna räknades väl alla redan bokade resor in?
Det här är ju rena straffet för den som varit ute i god tid och bokat en massa resor.
Suger ju kanonstenhårt för oss som redan har bokat allt för perioden!!!

Ah, tur att man läste det finstilta. Givetvis är alla resor utom en eller två redan bokad. Surt att man inte få räkna in redan bokade resor.

Det här var inte bra (även om jag är glad för inbjudan!)... Jag har också bokat ett helt gäng resor redan. Mycket tråkigt, men det är ju ett smart sätt att få folk att boka ÄNNU mer..

"Nu startar en ny omgång av poängkampanjen PointBooster, där du kan öka poängsaldot på EuroBonus-kontot rejält – bara genom att i förväg ge oss en uppskattning av hur många enkelresor du kommer att göra mellan 18 oktober till 31 december 2012 med SAS, Blue1 och Widerø. Alla resor med Sveriges bästa tidtabell som bokas fr.o.m. 8 oktober kan du tillgodoräkna dig i kampanjen.

Nyhet! Nu har vi höjt belöningen ytterligare. Denna gång kan du få upp till 2500 Extrapoäng utöver din vanliga intjäning!"

Grrr! Jag har 14 enkelresor t o m 17 december och alla bokade för längesedan.
:mad::mad::mad:

Då blir det 0 extrapoäng här...

Håller med. Jag har 8 enkelresor bokade hitills under kampanjperioden men med dessa regler så får jag också 0 poäng.

Man kanske skulle skriva ett mail till SAS...
Men med tanke på att de inte svarat på förra mailet jag skickade 27 september så...

Toppen