Senaste nytt

Ny PointBooster

Haha! Faktum är att jag plikttroget registrerade om mig från Belgien till Danmark när jag flyttade hit. Det resulterade i att jag blev EBG klart senare än väntat.

Cred. för din plikttrogenhet, där fick jag för min misstänksamhet :eek:

Last edited:
Cred. för din plikttrogenhet, där fick jag för min misstänksamhet :eek:

7500 poäng. 1700 mer än beräknat. Tills nästa gång - finns det någon anledning att estimera något mer än economy, eftersom man ändå får 2000 poäng per y/c även om man inte estimerat det?

Nix, inga poäng i sikte! Å andra sidan stod det i ett tidigare mail jag fick under kampanjen att poängen skulle sättas in den 11 juni.

Jo, det var vad jag också hade för mig. Men i senaste mailet stod det "senast 4 juni", och att man skulle höra av sig om man inte fått poängen 11 juni. Kan de ha menat tidigast 4 juni?

Det kanske går att jämföra med en banköverföring? De gör insättningarna den 4 juni men det kan ta någon dag innan bokföringen är gjord på våra konton.

Jo, det var vad jag också hade för mig. Men i senaste mailet stod det "senast 4 juni", och att man skulle höra av sig om man inte fått poängen 11 juni. Kan de ha menat tidigast 4 juni?

Det där med korrekt språk verkar inte alltid vara så lätt för de som gör SAS utskick. Hursomhaver fick jag mina 8000 poäng idag :). Tack SAS!

Jag har fortfarande inte fått mina poäng... Nån fler som väntar, eller börjar alla ha fått sina poäng nu?

Toppen