Det är ju faktiskt en mycket positiv ändring!Noterade först nu att den geografiska indelningen också förändrats. Nu är det Skandinavien eller Europa som gäller. Det innebär bättre intjäning till Baltikum och Finland jämfört med hur det var indelat tidigare.
Dock ser jag ingen "regiondefinition" av Skandinavien. Kan vi vara säkra på att SAS anser att Finland ligger i (övriga) Europa och inte Skandinavien?Noterade först nu att den geografiska indelningen också förändrats. Nu är det Skandinavien eller Europa som gäller. Det innebär bättre intjäning till Baltikum och Finland jämfört med hur det var indelat tidigare.
Annars har SAS fel, och det kan ju möjligen ha häntDock ser jag ingen "regiondefinition" av Skandinavien. Kan vi vara säkra på att SAS anser att Finland ligger i (övriga) Europa och inte Skandinavien?
Dock ser jag ingen "regiondefinition" av Skandinavien. Kan vi vara säkra på att SAS anser att Finland ligger i (övriga) Europa och inte Skandinavien?
Jag fick 1500 på en ARN-HEL plus pro klass A i slutet på förra veckan. Stämmer med 1200 +25%.
Dock ser jag ingen "regiondefinition" av Skandinavien. Kan vi vara säkra på att SAS anser att Finland ligger i (övriga) Europa och inte Skandinavien?
Ärligt talat, varför det?... Får ta och ringa en signal till SAS om ovanstående felaktigheter.
Innan man vet med 100% säkerhet att Finland är flyttat till en annan region, kan det samtalet precis lika gärna uppfattas som:...ska det vara så att ARN--HEL är rätt inlagt av SAS, medan ARN-TMP och ARN-VAA för närvarande gällande poängintjäning är inlagt felaktigt.
Men har inte det ändrats sedan en tid? Märkte nu när jag bokade P klass att den bara ger 500 var väl 750 förut?Driver mig nog att välja mer Lufthansa gruppen, om inte SAS sänker priserna också. Poäng mässigt blir billiga P-klass biljetter plötsligt mer attraktiva.