Jag antar att det måste vara en revenue flight? Står det något om detta i villkoren?
Jag antar att det måste vara en revenue flight? Står det något om detta i villkoren?
Sorry för oklarhet. Tänkte på Turkish i och med föregående skribent/diskussion.Om du menar från Lufthansa så får man ringa senator-linjen för taggar men kort kommer automatiskt ett tag efter förlängning när man klarat challenge.
Jag hämtade ut ett plastkort från Miles & Smiles sevicedisk på flygplatsen i Istanbul, som ligger nära incheckningen. Jag tror inte man kan få det skickat.Sorry för oklarhet. Tänkte på Turkish i och med föregående skribent/diskussion.
Gjort flera internationella flygningar med dom men inte fått förlängt efter 02/2025 ännu.
Hur fick du ut en lista på dina flygningar? Jag kanske är blind, men lyckas bara få fram en lista på SAS hemsida med alla händelser på poängkontot, och det är ju mycket som inte är flygningar…Läste lite på andra forum om folk som lyckats bli statusmatchade senaste tiden hos Turkish bara genom att höra av sig till dem via Feedback-formuläret. Har en TK-flight nästa vecka. Testade att skickade in till Turkish kl 14.53, bifogade passbild, bild på statuskort och senaste transaktioner. Kl 19.25 fick jag svar att det var klart. Villkoren är:
-The first 4 months of your Elite membership is considered as the trial period. Within this period, you are required to perform at least one Turkish Airlines international flight in which you gain miles.
-At the end of the trial period, if your membership account includes at least one Turkish Airlines international flight in which you gained miles, your Elite membership is prolonged for 8 more months.(i.e. it remains valid for 1 year in total after the match).
-If you reach 15,000 Status Miles in international flights you will perform with Turkish Airlines in the first year of your Elite membership, your membership is extended for 1 more year (i.e. it remains valid for 2 years in total after the match).
Eftersom jag redan har en flight blir detta enkelt. Liten tröst nu när LH-statusen börjar gå mot sitt slut i feb 2026. Omöjligt att återkval. TK kan jag faktiskt tänka mig att satsa på i framtiden.
Om inte annat kan du ju se det i appen och ta ett gäng screenshots. Där finns bara sas flyg och inte partners men förhoppningsvis räcker det.Hur fick du ut en lista på dina flygningar? Jag kanske är blind, men lyckas bara få fram en lista på SAS hemsida med alla händelser på poängkontot, och det är ju mycket som inte är flygningar…
Gjorde en pdf av en sida, men det var inte lätt på SAS nya webb. Visst fanns det en funktion att få ut alla poängtransaktioner i excel förut?Hur fick du ut en lista på dina flygningar? Jag kanske är blind, men lyckas bara få fram en lista på SAS hemsida med alla händelser på poängkontot, och det är ju mycket som inte är flygningar…