Svaret är nej! Vinflaskorna tar ett varv då och då och varje glas toppas upp utan frågor.Då är den stora frågan: Ar det fortfarande 2 enheter som gäller om man vill ha något starkare än lättöl
Svaret är nej! Vinflaskorna tar ett varv då och då och varje glas toppas upp utan frågor.Då är den stora frågan: Ar det fortfarande 2 enheter som gäller om man vill ha något starkare än lättöl
Måste dessvärre dra tillbaka mitt tidigare uttalande. Det är nu åter igen tillbaka till 2 glas per gäst - en policy som stenhårt kontrolleras av lounge personalen. Tiden som gäller är 16:30-19:30, alltså en timme extra av h'dourves.Svaret är nej! Vinflaskorna tar ett varv då och då och varje glas toppas upp utan frågor.
Är detta även tiderna på helger?Måste dessvärre dra tillbaka mitt tidigare uttalande. Det är nu åter igen tillbaka till 2 glas per gäst - en policy som stenhårt kontrolleras av lounge personalen. Tiden som gäller är 16:30-19:30, alltså en timme extra av h'dourves.
Måste dessvärre dra tillbaka mitt tidigare uttalande. Det är nu åter igen tillbaka till 2 glas per gäst - en policy som stenhårt kontrolleras av lounge personalen. Tiden som gäller är 16:30-19:30, alltså en timme extra av h'dourves.
Det var nytt, var där för tre veckor sedan. Brukar släntra in vid 18.30 och hinner få i mig de två enheterna lagom till 19.15-ish och sedan kom dom med en sista påfyllning. Men får göra en observation nu i veckan. Men jag skulle kunna tänka mig att dom är lite hårdare om man kommer 16.30.
Ser ingen Bollinger fast att det står på ishinken...Första besöket på Sheraton sedan mars. Tydligen ny loungerenovering på g igen, så nu är det tillbaka till det fönsterlösa utrymmet mellan frukostmatsalen och receptionen. Dom kör cocktail-hour mellan 16.30-19.30 och lite lättare käk mellan 17-19. Den glada? nyheten är att tvåenheterpolicyn är borta, för tillfället, och jag har nog inte sett ett lika rikligt fikautbud tidigare. Visa bifogad bild 150148 Visa bifogad bild 150149
Njaee, du kan nog lägga bokningarna någon annanstans trots allt.Skönt.
Kan man boka hotellet igen =)