Tack för idénJag tycker du ska skriva till Nordic Choice och be dem fixa guld även till dig (lite välvilja liksom), och bifoga en bild på en söt hund
Funkar inte det kan du demonstrativt klippa sönder ditt kort och skicka en bild på det istället!
Tack för idénJag tycker du ska skriva till Nordic Choice och be dem fixa guld även till dig (lite välvilja liksom), och bifoga en bild på en söt hund
Funkar inte det kan du demonstrativt klippa sönder ditt kort och skicka en bild på det istället!
Nej! Det är det sannerligen ingen som har påstått. Prova att läsa igen!Är 1 US MR-poäng samma som 1 svensk MR-poäng?
Jag har testat utan framgång då jag också skaffade mitt i januari :/ så hoppas inte på för mycketTack för idén![]()
Jag har testat utan framgång då jag också skaffade mitt i januari :/ så hoppas inte på för mycket
Aha, det har jag helt missat. Då får du återkomma om hur man ska fråga när du fått din guldstatus.Mycket handlar nog om hur man frågar![]()
Jag frågade bara väldigt vänligt och fick ett jaAha, det har jag helt missat. Då får du återkomma om hur man ska fråga när du fått din guldstatus.