Senaste nytt

Ny kampanj: "Flyg till historiska priser"

Kan det inte helt enkelt vara att denna text råkat hänga med från ett tidigare utskick och inte öht ska vara där?
Eller att det är knutet till någonting kommande. Finns ju inget som hänvisar till att det gäller för denna kampanj, utom det faktum att det utan någon som helst förklaring låg nederst i samma nyhetsmail som marknadsförde denna kampanj. Vi får väl vänta och se under dagen.

Eller att det är knutet till någonting kommande. Finns ju inget som hänvisar till att det gäller för denna kampanj, utom det faktum att det utan någon som helst förklaring låg nederst i samma nyhetsmail som marknadsförde denna kampanj. Vi får väl vänta och se under dagen.
Som @stensth skrev, det ska tydligen vara för folk som fyllt 70 i år. Kommer nog en rättelse inom kort skulle jag tippa!

Ringde upp Eurobonus-supporten och det stämmer att det endast gäller för medlemmar som blir 70 bast i år. Den skulle helt enkelt inte ha stått med i det där mailet.

Booket av ARN-TOS-ARN som kostet 6000 poeng og ca 550kr i skatter og avgifter, booket om til ARN-TOS-ARN for 1500kr og inntjening på 2250 poeng.

70 TIMER MED FESTLIGE PRISER
Hei XX,
Lionel Hampton & His Orchestra slapp låten Hey’ Ba-Ba-Re-Bop, SAS ble grunnlagt og du kom til verden. 1946 var et stort år – og det vil vi feire litt ekstra med deg, som akkurat som oss, fyller 70 år i år. Derfor får du 7000 EuroBonus Ekstrapoeng i tillegg til den vanlige inntjeningen hvis du reiser med oss i oktober 2016. Et tips: Bestill 70-årsreisen din nå i helgen når vi feirer med ekstra hyggelige priser i 70 timer, mellom fredag 16/9 kl 09.00 og mandag 19/9 kl 07.00.

Hilsen SAS
WE ARE TRAVELERS

Booket av ARN-TOS-ARN som kostet 6000 poeng og ca 550kr i skatter og avgifter, booket om til ARN-TOS-ARN for 1500kr og inntjening på 2250 poeng.
Lite OT men då tycker du 8250 poäng är mer värt än 950 kronor, plus att biljetten inte blir avbokningsbar. 2 bra kampanjer inom några dagar

Visum behöver man nog inte men det finns risk att man inte kan gå ombord i Köpenhamn på flighten mot Kina.

Kollar dem verkligen visum innan man boardar flyg till Kina? Även om det finns 72 timmars visumfri(het)? De kan titta på flygbokningen att jag kör vändande plan. Lämnar man överhuvudtaget airside i Peking?

Kollar dem verkligen visum innan man boardar flyg till Kina? Även om det finns 72 timmars visumfri(het)? De kan titta på flygbokningen att jag kör vändande plan.
Yes, det gör de. Jag har erfarenhet från SAS och andra flygbolag.
De kollar TIMATIC (Travel Information Manual Automatic) reglerna.

72 timmars visumfri vistelse (eller 144 timmar i stor Shanghai område) gäller inte om du åker till Kina och komma hem med vändande plan. Det ska vara transit mellan land A-Kina-land B.

Toppen