Det brukar att vara tråkigt väder i Shanghai i december, ja.Finns det någon anledning att inte boka, typ att Shanghai är skittrist i December?
Du behöver fixa visa också om du inte tar en resa ut från shanghai till något annat landJag är helt ledig en vecka i mitten av December och har aldrig varit i Shanghai tidigare. 2553kr! 9000 EB poäng dessutom.
Finns det någon anledning att inte boka, typ att Shanghai är skittrist i December?
Du behöver fixa visa också om du inte tar en resa ut från shanghai till något annat land
Det blev en resa till Los Angeles i Plus för bara 6 491 kr nästa år och därefter 15 000 poäng lyckligare (är EBD). Helt ok för mig.
EBD som sjømann? How in the heck?Ferge?
Jag är helt ledig en vecka i mitten av December och har aldrig varit i Shanghai tidigare. 2553kr! 9000 EB poäng dessutom.
Finns det någon anledning att inte boka, typ att Shanghai är skittrist i December?
Jobbar inte på färja, som du listat ut, utan offshore. Det blir många resor, inte bara till och från specialfartyget, utan också till utbildningar, konferenser och annat. Just nu jobbar jag också i Västafrika, och det har gett guld i Flying Blue. Dessutom gillar jag att resa privat![]()