Senaste nytt

Ny kampanj: "Flyg till historiska priser"

Jag är helt ledig en vecka i mitten av December och har aldrig varit i Shanghai tidigare. 2553kr! 9000 EB poäng dessutom.

Finns det någon anledning att inte boka, typ att Shanghai är skittrist i December?

Jag är helt ledig en vecka i mitten av December och har aldrig varit i Shanghai tidigare. 2553kr! 9000 EB poäng dessutom.

Finns det någon anledning att inte boka, typ att Shanghai är skittrist i December?
Du behöver fixa visa också om du inte tar en resa ut från shanghai till något annat land

Riktigt(läs: sjukt) billiga biljetter. Bokade hela familjen ARN-HKG ToR på sportlovet, 4 vuxna i GO, totalt 11.970kr o_O :)
Ska bli kul att prova SAS nya kabin, om än i GO. Kanske blir plusgrade....

Jobbar inte på färja, som du listat ut, utan offshore. Det blir många resor, inte bara till och från specialfartyget, utan också till utbildningar, konferenser och annat. Just nu jobbar jag också i Västafrika, och det har gett guld i Flying Blue. Dessutom gillar jag att resa privat :)

Ah, offshore explains it all. Da blir det jo litt hyppigere rotasjon/turnus enn hva jeg er vant med. Her er det 4-5 mnd i strekk det går i. Knappest mulig å oppnå Star Alliance Sølv... :p

Toppen