Senaste nytt

Ny kampanj: "Flyg till historiska priser"

Någon som har fått mer info om vad följande egentligen betyder:

"* Gäller tur och returresa med SAS 1-31 oktober 2016. Du tjänar 7000 Extrapoäng utöver de poäng som du tjänar på köpt resa. Kan bara utnyttjas en gång. Dina Extrapoäng kommer att finnas på ditt EuroBonus-konto senast 30 november. Ingen sign up är nödvändig för denna kampanj."

Någon som har fått mer info om vad följande egentligen betyder:

"* Gäller tur och returresa med SAS 1-31 oktober 2016. Du tjänar 7000 Extrapoäng utöver de poäng som du tjänar på köpt resa. Kan bara utnyttjas en gång. Dina Extrapoäng kommer att finnas på ditt EuroBonus-konto senast 30 november. Ingen sign up är nödvändig för denna kampanj."
Jag skulle tro att det gäller endast för resor som är köpta under denna kampanjperioden (mellan 16-18 Sep) OCH både tur och retur sker mellan 01-31 Oct 2016.

Köpenhamn till Peking för 2553 kr (minus 45 kr via Refunder) och ger cirka 9300 poäng som guld eller om man flyger från Malmö för samma pris ger 10 600 poäng som guld. Bokat från Köpenhamn 14-15 januari med vändande kärra.

Jag skulle tro att det gäller endast för resor som är köpta under denna kampanjperioden (mellan 16-18 Sep) OCH både tur och retur sker mellan 01-31 Oct 2016.
Enligt ett norskt forum, så ska det tydligen bara gälla dom som fyller 70 i år, alltså födda 1946. Men tycker då om så vore fallet att dom borde skrivet det.

När jag chattade med SAS, fick jag beskedet att dom skulle komma tillbaka till mig på epost huruvida redan beställda resor uppfyller kraven för dessa 7000 poäng.

Enligt ett norskt forum, så ska det tydligen bara gälla dom som fyller 70 i år, alltså födda 1946. Men tycker då om så vore fallet att dom borde skrivet det.
Absolut, håller jag med dig. I så fall bör de skriva det tydligt.
Däremot står det inget om detta 7.000 poäng erbjudande på webbsidan.

[Economy class] Norden-Världen T/R, SAS, från 2.500 SEK inkl. skatter

Norden-SAS destinationer i Världen T/R
Flygbolag: SAS (SK)
Kabinklass: Economy class
Bokningsklass: T
Fare basis: TGOCAMP
Pris: Alla priser är inkl. skatter.
Från Stockholm:
  • Beijing: ca 2.500 SEK
  • Shanghai: ca 2.700 SEK
  • Hong Kong: ca 2.900 SEK
  • Boston, Chicago, New York, Washington: ca 3.000 SEK
  • Miami: ca 3.250 SEK
  • Los Angeles, Tokyo: ca 3.500 SEK
  • San Francisco: ca 4.100 SEK
Förköpskrav: 1 dag
Min/Max stay: 6 dagar eller stanna natten mellan lördag och söndag / 12 månader
Köpa senast: 2016-SEP-18
Gäller för utresa: mellan 2016-NOV-01 och 2017-MAR-31
Gäller för hemresa: senast 2017-APR-03
Blackout: --
Stopover: Nej
Tillåtna flygningar: SAS & Wideroe flight som flygs av SAS eller Wideroe, FlyBe, JetTime, Blue1, Cimber Air etc
Barnrabatt: 25% rabatt från baspriset
Stopover: Nej
Återbetalning: Nej
Ändring: Ja, mot 140 EUR per gång

Toppen