Senaste nytt

Ny inredning i SAS long haul-maskiner

Lite nyhetsinfo! Idag kommer det ske ett byte av maskin på EWR och SK904 går tillbaka till A333. Det kommer bli LN-RKN som flyger SK904 vilket som dom flesta vet gör att det blir nya kabinen till Arlanda och även ifrån Arlanda imorgon mot EWR. Något som är bokad imorgon från ARN?

Är bytet tills vidare? Åker till EWR via CPH 26/2..

Lite nyhetsinfo! Idag kommer det ske ett byte av maskin på EWR och SK904 går tillbaka till A333. Det kommer bli LN-RKN som flyger SK904 vilket som dom flesta vet gör att det blir nya kabinen till Arlanda och även ifrån Arlanda imorgon mot EWR. Något som är bokad imorgon från ARN?

Oh, najs. SItter på EWR nu och väntar på SK904, då blir det Erik Viking hem alltså. Anade detta på seatmapningen vid incheck men vågade inte hoppas. ;)

Var detta byte snabbt påkommet (kanske beroende på den stillastående maskinen i Chicago) eller planerat sedan ett tag?

Visar under alla omständigheter att man inte skall panstätta bostaden och halva rumpan för att flyga med en viss individ då man aldrig vet hur planen roteras. Kul för resandes till Stockholm, troligen lite av en besvikelse för en del som skall resa till Köpenhamn.

Inte 230 000 000 000, men 230 000 000 är också mycket pengar.

Jag tror vi har en ömsesidig begreppsförvirring, vi har båda rätt problemet ligger i att artikeln avser priset i dkr. I danska pengar rätt, kunde iof skrivit m dkr istf mdkr.. Hade det rört sig om Svenska slantar så är det givet ett litet överpris med mdkr. ;=)

• Gilla
Reactions: FFS
Jag tror vi har en ömsesidig begreppsförvirring, vi har båda rätt problemet ligger i att artikeln avser priset i dkr. I danska pengar rätt, kunde iof skrivit m dkr istf mdkr.. Hade det rört sig om Svenska slantar så är det givet ett litet överpris med mdkr. ;=)
Så långt tänkte jag inte. Bäst att inte gå in på valutakurser också

Toppen