Har för mig att jag läst att de hoppas på att hinna med 1 A340 innan sommaren och sedan 3 efter sommaren.Min undran är när de ska börja med A340 för jag har såväl SFO som NRT på flygrutterna i C och då skulle jag gärna se lite fräschare kabin
Det är ju åtminstone två A330 kvar (utöver kärran som står i Zürich nu) innan det är dags att ta itu med A340 så det lär ta ett tag och sommaren känns ju rätt angelägen att ha kärrorna i drift.Min undran är när de ska börja med A340 för jag har såväl SFO som NRT på flygrutterna i C och då skulle jag gärna se lite fräschare kabin
Då kommer ju nästa fråga, skall boka en resa hem från USA 17 september, vågar man ta via Chicago eller skall man ta det "safe" via NYC? Vill ju gärna ha den nya kabinen.Har för mig att jag läst att de hoppas på att hinna med 1 A340 innan sommaren och sedan 3 efter sommaren.
Då kommer ju nästa fråga, skall boka en resa hem från USA 17 september, vågar man ta via Chicago eller skall man ta det "safe" via NYC? Vill ju gärna ha den nya kabinen.
Jag förväntar mig kunna åka ARN-ORD med nya inredningen i juni och juli så september skall väl knappast vara något problem.
Och om den förväntningen inte slår in..?
Vad baserar du den förhoppningen på? Hade för mig A340 skulle göras om sist. Finns kanske ett renoveringsschema jag missat.Jag förväntar mig kunna åka ARN-ORD med nya inredningen i juni och juli så september skall väl knappast vara något problem.
Dessutom så skall inte samtliga A340 uppgraderas då några kommer ersättas av helt nya flygplan.Vad baserar du den förhoppningen på? Hade för mig A340 skulle göras om sist. Finns kanske ett renoveringsschema jag missat.
Vad baserar du den förhoppningen på? Hade för mig A340 skulle göras om sist. Finns kanske ett renoveringsschema jag missat.