Crille81
Medlem
Enligt expertflyer är det nya kabinen på båda flighterna.
Om man ska prenumerera på expertflyer... Ska man satsa på Basic eller Premium då?
Enligt expertflyer är det nya kabinen på båda flighterna.
Om man ska prenumerera på expertflyer... Ska man satsa på Basic eller Premium då?![]()
Om man ska prenumerera på expertflyer... Ska man satsa på Basic eller Premium då?![]()
Jag flyger SK945 ARN-ORD 2015-05-08 och då ska det vara nya kabinen, det sa Tallinn när jag bokade och det stämmer med seatmap på SAS.se. Sitter på plats 5A.CPH-ARN-ORD: 2015-05-19
ORD-ARN-CPH: 2015-05-24
Jag flyger SK945 ARN-ORD 2015-05-08 och då ska det vara nya kabinen, det sa Tallinn när jag bokade och det stämmer med seatmap på SAS.se. Sitter på plats 5A.
Jodå, det är jag väl medveten om. Jag tänkte bara att resan @Crille81 ska ut på den 19:e kanske har hyffsat stor chans att få nya kabinen eftersom SAS planerar att köra med den redan den 8:e, eller ännu tidigare.Märk väl att det kan ändras, så ta inte ut något i förskott....
Jodå, det är jag väl medveten om. Jag tänkte bara att resan @Crille81 ska ut på den 19:e kanske har hyffsat stor chans att få nya kabinen eftersom SAS planerar att köra med den redan den 8:e, eller ännu tidigare.