Senaste nytt

Ny inredning i SAS long haul-maskiner

Hur blir det för oss som sitter där bak? Jag gillar hur som helst inte alls det här med 3+3+3-config. Det blir ännu en person att klättra över när man ska lämna fönsterplatsen för en bensträckare.

Lösningen om du vill upp och gå är att sitta i gång. Vill du ha fönster får du leva med problemet. Personligen är jag j-vligt irriterad på folk som absolut ska ha fönsterplats för att sedan vara uppe och springa hela flighten.

Tänkte nästan det... Det verkar inte som att SAS instagrammare är så pålästa eftersom dom i kommentarerna påstår att det är "deras" inredning och att dom postat bild på C-klass innan o.s.v.

Står kanske inte explicit så, men jag förstår mer än väl att det blir tolkningen:
"Lot's of new planes to SAS! This is economy class in the big A350xwb."

Det framstår ju som om meningarna hör ihop, men om vi läser enkom sista meningen står det ju bara : "This is economy class in the big A350xwb." vs "This is economy class in our big A350xwb." som alldeles säkert betytt det du tolkade.

:)

Står kanske inte explicit så, men jag förstår mer än väl att det blir tolkningen:
"Lot's of new planes to SAS! This is economy class in the big A350xwb."

Det framstår ju som om meningarna hör ihop, men om vi läser enkom sista meningen står det ju bara : "This is economy class in the big A350xwb." vs "This is economy class in our big A350xwb." som alldeles säkert betytt det du tolkade.

:)

Så sant, jag såg det också lite senare :eek: I vilket fall som helst hade det varit trevligt att snart få ses SAS nya inredning (framförallt vilka Business-stolar det blir!).

Så sant, jag såg det också lite senare :eek: I vilket fall som helst hade det varit trevligt att snart få ses SAS nya inredning (framförallt vilka Business-stolar det blir!).

Absolut, är mycket nyfiken. Flyger inte mycket SAS på long haul, så har tyvärr inte ens testat deras gamla C-klass.

I Februari blir det dock ett litet test av SAS Business till NYC :) Ditresan med United och hemresan dagen efter med SAS, så blir ett ypperligt tillfälle att jämföra.

Någon som åkt ett nytt inrett plan ännu?
Ska åka till Tokyo med sambon (businessclass) i slutet av mars från Köpenhamn och sedan hem i mitten av april samma resa, tänkte bara höra om någon tror man kanske får åka lite nyare och finare då?

Någon som åkt ett nytt inrett plan ännu?
Ska åka till Tokyo med sambon (businessclass) i slutet av mars från Köpenhamn och sedan hem i mitten av april samma resa, tänkte bara höra om någon tror man kanske får åka lite nyare och finare då?
Planet/en med nya Business class kabin är inte i trafik än.

Toppen