Rokka_jill
Medlem
Kort och gott. Hade presentkort hos ticket. Bokade resa, reste och tänkte dessa poäng ska jag registrera. Gör detta. Vilket var riktigt irriterande. För att jag hade flera segment jag skulle fylla i. Mitt i får jag felmeddelande men vissa segment går igenom. BARA där kostar det sjukt mycket tid att hålla koll vilket som ej gick igenom och vilket som gick igenom. Mina går igenom nästan felfritt. Dottern fick bara genom någon enstaka. Sen registrerar jag sambon men måste skrivit fel någonstans när jag registrerade hans mail. För att nu kan jag inte logga in alls på den.
Jag är redan trött på detta. Fick upp felmeddelande "(0)" flera gånger. Och någon gång blev jag bara utloggad. Varför är det så komplicerat? Så mycket fel?
Hur stor är risken OM jag angett någon sorts felstavning när jag reggat sambons mail att jag ej kommer in på den längre? Han fick välkommen-sms. Räcker det om vi ringer kundtjänst eller måste jag registrera ny EuroBonus på honom?
Han har redan gett upp och orkar inte jag vill inte förlora dessa poäng och lägga i point sharing. Men verkar omöjligt!!! Nästan 4000 poäng/person.
Jag är redan trött på detta. Fick upp felmeddelande "(0)" flera gånger. Och någon gång blev jag bara utloggad. Varför är det så komplicerat? Så mycket fel?
Hur stor är risken OM jag angett någon sorts felstavning när jag reggat sambons mail att jag ej kommer in på den längre? Han fick välkommen-sms. Räcker det om vi ringer kundtjänst eller måste jag registrera ny EuroBonus på honom?
Han har redan gett upp och orkar inte jag vill inte förlora dessa poäng och lägga i point sharing. Men verkar omöjligt!!! Nästan 4000 poäng/person.