LasseFoppa
Medlem
Jag har inte fått mailet ännu.
Är det någon av er som fått det som kan kolla hur priserna ser ut ARN-LHR t/r 1-3/7?
Är det någon av er som fått det som kan kolla hur priserna ser ut ARN-LHR t/r 1-3/7?
Fick samma felmeddelandeExakt så som Palmen skriver. Jag är fullt medveten om att det inte går att boka för poäng men meddelandet kommer ändå.
18-22 juli ARN-BER har kampanjpriser tex, även om det inte framgår direkt bra att det just är kampanjpriser. Men light-alternativet är borttaget i alla fall och priserna är vad man kan förvänta sig på kampanj.
Klickar du på i-symbolen för SAS GO SMART så ser du att det är bokningsklass V, vilket är kampanjens bokningsklass.
Visa bifogad bild 127882
Jag har inte fått mailet ännu.
Tack! Tyvärr inga kampanjpriser den helgen då.
Brukar väl vara A för plus om jag kommer ihåg rätt. Sök via typ matrix eller liknande för att hitta datum som har A klass och sen gå in på sas.Okej , vart läser man sig till vilka bokningsklasser som gäller ?
Jag letar specifikt till New York (EWR), Toronto (YYZ), Los Angeles (LAX).
Önska de fanns en låg priskalender för Plus…
Tack !Brukar väl vara A för plus om jag kommer ihåg rätt. Sök via typ matrix eller liknande för att hitta datum som har A klass och sen gå in på sas.
även om det inte framgår direkt bra att det just är kampanjpriser