Senaste nytt

Ny F&F med SAS. Bokas 4-10 april -22

M.K

Medlem
05B81154-4B45-44B8-875A-DF453868844C.jpeg

Trevligt med ny Friends & family kampanj igen! :)

Några fler än jag som får detta väldigt irriterande problemet att varje gång jag ska söka på någon ny destination kommer det felmeddelande om att "denna destination ej kan bokas för poäng" Jag kommer inte vidare utan måste ladda om länken från början. Är det SK IT som är i farten?

upload_2022-4-4_9-33-23.png

Några fler än jag som får detta väldigt irriterande problemet att varje gång jag ska söka på någon ny destination kommer det felmeddelande om att "denna destination ej kan bokas för poäng"
Fast F&F kampanjer brukar inte innefatta poängresor utan kan endast köpas för pengar, till ett vanligtvis förmånligt vis. Det är snarare förväntat svar att det inte går att boka för poäng i kampanjen, eftersom kampanjen inte handlar om poäng.

Hitter inget, sökt flera destinationer och datum.
Någon som hittat och kan visa med en skärmdump hur det ser ut när priset är justerat ?

Fast F&F kampanjer brukar inte innefatta poängresor utan kan endast köpas för pengar, till ett vanligtvis förmånligt vis. Det är snarare förväntat svar att det inte går att boka för poäng i kampanjen, eftersom kampanjen inte handlar om poäng.
Jag tolkade hans inlägg som att felmeddelandet kommer när han försöker boka vanliga resor på F&F. Jag får åtminstone inte felmeddelandet, men får inga superbra priser heller :)

Hitter inget, sökt flera destinationer och datum.
Någon som hittat och kan visa med en skärmdump hur det ser ut när priset är justerat ?
18-22 juli ARN-BER har kampanjpriser tex, även om det inte framgår direkt bra att det just är kampanjpriser. Men light-alternativet är borttaget i alla fall och priserna är vad man kan förvänta sig på kampanj.

Klickar du på i-symbolen för SAS GO SMART så ser du att det är bokningsklass V, vilket är kampanjens bokningsklass.

upload_2022-4-4_10-14-23.png

Exakt så som Palmen skriver. Jag är fullt medveten om att det inte går att boka för poäng men meddelandet kommer ändå.

Toppen