Diamond-in-the-ruff
Medlem
Jag har inte fått mail från SAS sedan pandemin började, trots kontakt med kundtjänst och återstartat kommunikationspreferenserna.Någon mer som inte fått mailet? Kvalificerar både som aktieägare och diamond men inget mail
Jag har inte fått mail från SAS sedan pandemin började, trots kontakt med kundtjänst och återstartat kommunikationspreferenserna.Någon mer som inte fått mailet? Kvalificerar både som aktieägare och diamond men inget mail
Jag får andra mail och föregående F&F men inte den här kampanjen.Jag har inte fått mail från SAS sedan pandemin började, trots kontakt med kundtjänst och återstartat kommunikationspreferenserna.
Självklart har du kollat inkorgen skräppost!Jag får andra mail och föregående F&F men inte den här kampanjen.
Varje dag i snart 3 år.Självklart har du kollat inkorgen skräppost!
Har den ens skickats ut till EBG ännu?Jag är guld och har inte fått de senaste 2 kampanjerna på mail, för många andra mail från SAS.
Finns det en guld-mail man kan höra av sig till för att få ta del av kampanjen?
Guld räcker inte för att få vara kompis med SAS och ta del av dessa erbjudanden.Jag är guld och har inte fått de senaste 2 kampanjerna på mail, för många andra mail från SAS.
Finns det en guld-mail man kan höra av sig till för att få ta del av kampanjen?