Senaste nytt

Ny F&F med SAS. Boka senast 3.10.22

Malu

Medlem
Jag har bokat ett par vändor till ALC på kampanjen - priserna har rusat för vanliga biljetter i högsäsong, men nu hittade jag tur och retur för en dryg tusenlapp, både i december och mars. Några hundra till och man får poäng och plats i Plus. Får vara nöjd med det.
 

inka

Medlem
Ngn som har koll på avbokningsregler för Go Smart F&F-biljett, är det samma vilkor som en vanlig Go Smart, dvs inga pengar tillbaka alls?

För namnbyte har jag läst 600 kr, antar att det är per enkel väg, dvs en tur och tur biljett kostar den 1 200 kr?

Tack!
 

palmen

Moderator
Ngn som har koll på avbokningsregler för Go Smart F&F-biljett, är det samma vilkor som en vanlig Go Smart, dvs inga pengar tillbaka alls?

För namnbyte har jag läst 600 kr, antar att det är per enkel väg, dvs en tur och tur biljett kostar den 1 200 kr?

Tack!
Det ska vara samma regler ja. DU får tillbaka för lite skatter/avgifter men inte biljettkostnaden.
Namnbyte görs på hela biljetten och kostar 600 kronor (tidigare har det varit 150, vet dock inte när vilken summa appliceras), inte per väg.
 

ZZZebra

Medlem
Jag har bytt namn på biljetter många gånger genom åren (bokar ofta åt många kollegor).

För revenue har jag betalat 600 kr för hela resan, detta har varit så åtminstone de senaste 7-8 åren.
För namnändring på bonusbiljett har jag betalat 150 kr, det har bara hänt några enstaka gånger och det var innan pandemin, men tror samma pris gäller fortfarande.
 
Toppen