Senaste nytt

Ny F&F med SAS. Boka senast 09/10-2024

When booking flights within Europe, you’ll be able to choose between “SAS Go” and “SAS Plus” options. Occasionally, a “SAS for you” fare will also appear, offering an extra discount. Please note that “SAS for you” is not available on all flights.

Från söksidan
Aha, tack. Läste inte så längt ner, tog den sidan som en landningssida.

Jag ser inte vad som skiljer de åt. Vad jag kan se är villkoren exakt de samma mellan for you och go light. Någon som vet?

Nu har SK IT lyckats klippa av några kablar igen. Går inte att klicka sig vidare från "Lägg till resenärsuppgifter"-sidan vid bokning.:mad:

Nu har SK IT lyckats klippa av några kablar igen. Går inte att klicka sig vidare från "Lägg till resenärsuppgifter"-sidan vid bokning.:mad:
Ja dom verkar verkligen vara på hugget SK IT. Jag har inte sett mina uppgifter i inloggat läge på drygt 2v nu :( varit i kontakt med dom 3ggr utan att något hänt.

Har sedan förra helgen suttit och tittat på några bokningar. Tänkte att på torsdag kväll denna veckan har jag tid att sitta och boka... Å vad händer på torsdags morgonen? Friends & Family! :) Blev tre bokningar och sparade över 2000kr mot sökningarna jag gjort tidigare :)

Har sedan förra helgen suttit och tittat på några bokningar. Tänkte att på torsdag kväll denna veckan har jag tid att sitta och boka... Å vad händer på torsdags morgonen? Friends & Family! :) Blev tre bokningar och sparade över 2000kr mot sökningarna jag gjort tidigare :)
Och kampanjen pågår fortfarande så du har chansen att spara ännu mer pengar :p

Toppen