Senaste nytt

Ny F&F med SAS. Boka senast 09/10-2024

Ricci

Medlem
1727970442818.png

Länk: https://www.flysas.com/en/friends/
1727970661202.png

När jag söker en rutt intra-europa jag redan hade tittat på ser jag att det nu finns "SAS FOR YOU" och "SAS FOR YOU SMART" som motsvarar go light och go smart. Det lustiga är att även Go light och Go smart är något billigare än utan kampanjen.
I plus ser jag inga "For you", men i några enstaka fall finns det även rabatterat på plus smart (men inte plus pro)

Jag fick för mig att F&F inte längre bokade i en egen biljetklass, är detta "FOR YOU" nytt? Jag kan inte se att villkoren skiljer.

När jag söker en rutt intra-europa jag redan hade tittat på ser jag att det nu finns "SAS FOR YOU" och "SAS FOR YOU SMART" som motsvarar go light och go smart. Det lustiga är att även Go light och Go smart är något billigare än utan kampanjen.
I plus ser jag inga "For you", men i några enstaka fall finns det även rabatterat på plus smart (men inte plus pro)

Jag fick för mig att F&F inte längre bokade i en egen biljetklass, är detta "FOR YOU" nytt? Jag kan inte se att villkoren skiljer.
When booking flights within Europe, you’ll be able to choose between “SAS Go” and “SAS Plus” options. Occasionally, a “SAS for you” fare will also appear, offering an extra discount. Please note that “SAS for you” is not available on all flights.

Från söksidan

F&F-biljetter ska vara samma klass som Ungdomsklass, men verkar som att dom lagt till nån extra "klass" som Gigadrain nämnde precis, men troligtvis samma klass/pris, men SAS kanske lagt till nån rabatt i kassan.

Toppen