Senaste nytt

Ny direktbuss airside från terminal 4 till terminal 2 och 5 på Arlanda

Såg detta på skärmarna på T4 igår, något nytt man börjat med? Inte sett det tidigare.

943a11a3c2ece73c9f12b588db97b206.jpg
Ja, nytt. Finns flera trådar.

Måste man visa upp ett boardingkort för T5? Om inte så ökar ju möjligheten till att äta räkmackor hos Pontus...

Måste man visa upp ett boardingkort för T5? Om inte så ökar ju möjligheten till att äta räkmackor hos Pontus...
Borde inte krävas eftersom man kommer in på T5 vanliga vägen med ett T4 boardingkort. Frågan kanske snarare bör vara om man måste visa ett giltigt boardingkort från någon terminal.

• Gilla
Reactions: LSH
Borde inte krävas eftersom man kommer in på T5 vanliga vägen med ett T4 boardingkort. Frågan kanske snarare bör vara om man måste visa ett giltigt boardingkort från någon terminal.
Ja, min fråga var lite dåligt formulerad. Menade egentligen: Kommer man in på femman vid ankomst till T4 utan vidare resa.

Frågade om denna i SAS loungen igår efter ankomst från ORD på väg till GOT. De kände till att det var på gång men ingen om hur de fungerade. De ringde några samtal men ingen hade lösning. Jag hade tid så jag gick.

Toppen