Agö
Medlem
Ja, nytt. Finns flera trådar.Såg detta på skärmarna på T4 igår, något nytt man börjat med? Inte sett det tidigare.
![]()
Ja, nytt. Finns flera trådar.Såg detta på skärmarna på T4 igår, något nytt man börjat med? Inte sett det tidigare.
![]()
Behövdes inte för T5 till T2 i denna reserapport.Måste man visa upp ett boardingkort för T5? Om inte så ökar ju möjligheten till att äta räkmackor hos Pontus...
Borde inte krävas eftersom man kommer in på T5 vanliga vägen med ett T4 boardingkort. Frågan kanske snarare bör vara om man måste visa ett giltigt boardingkort från någon terminal.Måste man visa upp ett boardingkort för T5? Om inte så ökar ju möjligheten till att äta räkmackor hos Pontus...
Ja, min fråga var lite dåligt formulerad. Menade egentligen: Kommer man in på femman vid ankomst till T4 utan vidare resa.Borde inte krävas eftersom man kommer in på T5 vanliga vägen med ett T4 boardingkort. Frågan kanske snarare bör vara om man måste visa ett giltigt boardingkort från någon terminal.
Hur var beläggningen?Tyvärr uteblev den utlovade liverapporteringen men jag kan meddela att bussen fungerar väldigt bra. Tryck på knapp, vänta (i mitt fall 3 minuter) och bli levererad till 11C på under 5 minuter. Inget boardingkort nödvändigt. Bra Swedavia!