Senaste nytt

Ny Amex Elite-kampanj om 90 000 poäng, ansök senast 9 oktober 2024

Kan ni se poängen från 90k kampanjen i appen nu?
Japp

Screenshot_20241214_121704_Amex SE.jpg

Böjd in Mrs Doctor-X till ett Elite vid kampanjen (60k för mig som bjöd in och 100k för henne efter spend på 45k). Vi har fått alla poängen nu. Hittar mailet om kampanjen där jag kunde bjuda in, men ser inget där i villkoren om att hon måste behålla kortet i 12mån. Ansökan skötte hon själv (ja så där finns inget sparat - misstag från min sida, hehe).

Någon som sitter på en printscreen för villkoren för den inbjudna?

Vet att det varit straffavgift tidigare om man sade upp innan 12mån, men de verkar ha tagit bort det om man ansöker om ett nytt kort nu.

Det villkoret ska vara borttaget även för de som tidigare ansökt när det fanns. Fått det bekräftat tidigare från support. Hör efter med chatten innan ni säger upp det bara för att ha det skriftligt.

Om jag minns rätt så var den biten fortfarande kvar vid 60k+100k / 20k nivåpoäng-kampanjen. Försvann efter det någon gång. Uppdatera gärna om du får svar, är i samma sits med en släkting

Någon som har fått sina poäng för den här kampanjen än (eller är det kanske alltid sista datumet som ska inväntas när det gäller Amex drives)?

Någon som har fått sina poäng för den här kampanjen än (eller är det kanske alltid sista datumet som ska inväntas när det gäller Amex drives)?
Jag fick mina 90 000 poäng vid årsskiftet redan och en vän till mig också. En annan vän väntar dock fortfarande, men Amex har sagt till honom att det ska komma denna månaden för honom (innan sista datum enligt kampanjen).

Toppen