Mr Planning
Medlem
Typiskt att man skaffade kortet förra veckan 
Hade du helt och hållet varit utan Amex i ett år? I så fall surt. Jag tänker att här på forumet finns det väl knappast någon som inte haft ett Amex senaste 12 månaderna?Typiskt att man skaffade kortet förra veckan![]()
Det funkar väl om man har Amex Premium eller Classic? Varför skulle det inte göra det?Hade du helt och hållet varit utan Amex i ett år? I så fall surt. Jag tänker att här på forumet finns det väl knappast någon som inte haft ett Amex senaste 12 månaderna?
Tolkar det som att det har blivit svårare att få nya kunder…Verkligen mycket poäng!
SAS EuroBonus American Express Elite Credit Card | Amex
Samla 20 EuroBonus Extrapoäng per 100 kr när du handlar med Kortet. Alltid minst Silvermedlem. Fördubbla värdet på dina poäng med 50% poängrabatt!www.americanexpress.com
Visa bifogad bild 156946
Antingen det eller att SAS ville ha en kampanj med tanke på övergången till Skyteam.Tolkar det som att det har blivit svårare att få nya kunder…
Jo, ett år utanHade du helt och hållet varit utan Amex i ett år? I så fall surt. Jag tänker att här på forumet finns det väl knappast någon som inte haft ett Amex senaste 12 månaderna?
Jo då! Blir sugen på denna kampanj dock.Hade du helt och hållet varit utan Amex i ett år? I så fall surt. Jag tänker att här på forumet finns det väl knappast någon som inte haft ett Amex senaste 12 månaderna?
25 000 EuroBonus Nivåpoäng efter en spendering om 30 000 kronor innan 30.11.2024.
För att detta är riktad mot nya kunder. Alltså kan man inte ha varit kund senaste 12 mån (man kan inte ha haft Amex Premium eller Classic). Du kanske tänker på uppgraderingar från tex. Premium -> Elite. Detta är inte samma sak och brukar ge mindre poäng. Just nu 20 000 bonuspoäng tror jag.Det funkar väl om man har Amex Premium eller Classic? Varför skulle det inte göra det?