Senaste nytt

Nu börjar korthuset falla

Aj, där försvann SJ Prio Svart som jag har haft sedan 2008.
Nördigheten i mig lider lite men jag kommer nog inte sakna någon förmån. Åker jag tåg är det alltid x2000 och i 1:a klass, och då ingår de flesta förmåner.

Men visst jag kanske hänger på till Säter om det blir någon ny run bara för att... :)

Jag har tappat Hyatt Diamond , Qatar gold och United guldkort men SAS EBG lyckas jag behålla precis trots att jag blev blåst på 13200 poäng då intjäningen för Swiss P klass ändrades till 100% 2 dagar innan jag flög med dem.
Ett star guld gör det smidigare att flyga ju.
Fast det är inte lätt när man gör flera award resor om året pga USDM och Lifemiles.

Najk
Sitter i samma sits och har några nätter inbokade på Hilton denna månad (dock inte
tillräckligt många nätter). Lyckades du med en challenge eller "trillade du ner" ?

Challenge är ju smidigt, 4stays på 90dagar.
Hade det varit idag hade jag nog övervägt ett premiummedlemsskap på milepoint.com för $49 och då få HHG som förmån

3G här! Du blir nog förlåten ändå på BC-träffar även med 2G ;-)
1G med A3, 2 G matchat av KLM som går ut i april - har tyvärr inte använt det alls - jag har kört med BA hela året så det blev 3G i veckan! Värt att matcha det mot EK?

Trodde ju att jag efter 5 år skulle falla från den prestigefulla EBS till simpel EBB då jag inte reser så mycket i jobbet längre, men ryckte upp mig och lyckades istället efter lite sommaresor inte bara "rädda" EBS utan efter en höstresa gå och bli EBG istället :)

Kommer tappa mitt CCG snart. Silver verkar inte vara något sämre i förmåner men ska söka en möjlighet att komma upp i CCG. Vet någon om CC matchar till guld vid Amex Plat?

Toppen