Senaste nytt

Nu börjar korthuset falla

Ricci

Medlem
2018 var inget bra hotellår för mig.
Trillade ner till 3vån på Scandic, ner till basic på Accor och Marriot och åkte ut Plat AMB på IHG.
Som tur var höjde IHG värdet på AMB till Platinum för 2019.
Dock är jag nu "stammis" på ett familjehotell i Lichtenstein..:)
 
Last edited:

JensE

Medlem
Idag ramlade jag ned på följande 2.
Hilton Guld till Hilton Silver
British Airways Gold till Silver

Medvetet och planerat dropp då dessa program inte riktigt passar in i mitt resemönster just nu.
 

pep

Medlem
Oneworld: Har mistet min Platinum status siden 1/3 hos QR or er nu kun guld. Soeger at gaa over til BA men er kun Blue selv om jeg har mange points. De 4 sektorer med BA volder mig besvaer at opnaa. Selv de billigste economy billetter hos BA og Iberia synes uforskammet dyre for en "tier-run".
 

eddo

Medlem
Den första augusti blev jag av med Eurobonus Diamond och blev Eurobonus Gold.:eek: Det känns så tomt:)
Samma här! Första gången min EB-status går åt fel håll. Blir nästan lite svårt att motivera att behålla EBG detta år, reser inte i jobb längre och i princip alla kommande privata resor är bokade som bonusresor pga högt poängsaldo. :eek:

Får kanske bli en MR à la @Skogi under denna kvalificeringsperiod. ;)
 

Glenn E

Medlem
Eftersom jag inte bor på Hotell i Shanghai längre blev det några nedgraderingar. Accor från Diamond till Platinum och Bonvoy Titanium till Platinum snart. Lyckats behålla Hyatt Globalist och Hilton Diamond.
I år ska jag bränna alla Accor , Bonvoy , Hyatt och Radisson poäng. Hilton fortfarande 2,1 miljoner poäng bränns därefter. Fast där kommer jag få lifetime Diamond. Behöver kvalificera mig ett år till men ändå vänta 3 år på det.
 

lillemannen

Medlem
Eftersom jag inte bor på Hotell i Shanghai längre blev det några nedgraderingar. Accor från Diamond till Platinum och Bonvoy Titanium till Platinum snart. Lyckats behålla Hyatt Globalist och Hilton Diamond.
I år ska jag bränna alla Accor , Bonvoy , Hyatt och Radisson poäng. Hilton fortfarande 2,1 miljoner poäng bränns därefter. Fast där kommer jag få lifetime Diamond. Behöver kvalificera mig ett år till men ändå vänta 3 år på det.
Är du inte trött av att bo på hotell? :D
 
Toppen