Senaste nytt

Now or never (Kampanj på torsdagar)

Veckans Now or Never är igång.

USA: Los Angeles, Miami
Resperiod: 20/8-30/11

Europa: Alicante, London, Luleå, Malaga, Östersund
Resperiod: 9/4-17/6

Hittar dock ingen CPH-LAX för 3585 :(

Attachments

• Screenshot 2018-03-22 18.04.30.png
    Screenshot 2018-03-22 18.04.30.png
    644,4 KB · Visningar: 334
Lite riktad marknadsföring med mejlen? Jag som oftast flyger till Luleå fick följande:
Det är torsdag och det innebär att du kan boka resor till Now or Never-priser – om du skyndar dig. Vad sägs exempelvis om Luleå med reseperiod 9 april - 17 juni? Boka mellan kl.18-24 ikväll.

Hälsningar från SAS
WE ARE TRAVELERS
Min son fick likadan, fast han har ingenting med Luleå att göra. Han flyger med SAS högst 3 gånger om året

Jag är frestad av Miami men håller ut till Friends and familiy kampanjen som brukar erbjuda lika låga priser, fast bagage ingår och man bokas i en hög bokningsklass vilket då ger fler poäng.

Jag är frestad av Miami men håller ut till Friends and familiy kampanjen som brukar erbjuda lika låga priser, fast bagage ingår och man bokas i en hög bokningsklass vilket då ger fler poäng.

Vid kreditering till andra program tänker du? För annars (till Eurobonus) brukar inte F&F VIP Go ge någon högre poäng-intjäning än vanlig Go.

Blev en tur med go light till Miami i november! :-D 5 nätter bara så klarar sig (förhoppningsvis) på handbagage.

Friends&Family bokas i O eller T-klass på long haul som ger 25% till TK Miles&Smiles. Däremot ger Plus A-klass 150% om man krediterar till Turkish.

För flyget från Arlanda till Gran Canaria fick jag 100% till TK i VIP GO (men hittar inte vilken bokningsklass det var). Men det antar jag räknas som Europa och inte long-haul, eller hur?

Toppen