palmen
Moderator
SAS 1.000.000 Billiga resor (boka senast 10 januari 2017) | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resorFinns ny tråd ang denna kampanj?
Har snabbkikat men inte hittat. Nyfiken på om ni hittat några guldkorn?
SAS 1.000.000 Billiga resor (boka senast 10 januari 2017) | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resorFinns ny tråd ang denna kampanj?
Har snabbkikat men inte hittat. Nyfiken på om ni hittat några guldkorn?
Tror inte det blir något med tanke på 1 000 000 kampanjen. Har för mig att Now or Never utgick även sist dom hade det.2 timmar kvar, inget på .se/.dk-sajterna iaf. Vad tror vi?![]()
Eftersom den kampanjen löper till 10 januari tror inte heller jag att det kommer något ikväll - men jag har ju haft fel förrTror inte det blir något med tanke på 1 000 000 kampanjen. Har för mig att Now or Never utgick även sist dom hade det.
Eftersom den kampanjen löper till 10 januari tror inte heller jag att det kommer något ikväll - men jag har ju haft fel förr![]()
Tror inte det blir något med tanke på 1 000 000 kampanjen. Har för mig att Now or Never utgick även sist dom hade det.
Har för mig att så var fallet även sist och att dom skriver att det är den andra kampanjen som gäller när nedräkningen tagit slut. Kan ha fel och även om det var så sist betyder det inte att det är så nu, vi får vänta och se.Finns en nedräkning iaf: Now or never - countdown 05jan - SAS![]()