Så, Tokyo bokat en tors-sön i januari för 2990:-. Tror aldrig jag har sett Tokyo för så lite så det kändes som rätt val. Hongkong har jag varit i och de andra städerna kostar ju en del pga visumet.
Nödutgångsplatser på alla flyg. Ska lägga in Plusgrade till Plus i alla fall tror jag.
Första gången i Japan för mig, ser mycket fram emot det. Dessutom en bra start på poängsamlaråret.
Ser inte problemet med 2 dagar i Tokyo. Måste man göra allt på första besöket? Upplever gärna en stad 3-4 ggr och ser nya saker varje gång.Alldeles för kort tid om det är så att du bara får fredagen/lördagen där eller är du borta 10 dagar?
Lite OT här men besökte LA i 26 timmar i maj. Återvänder en vecka i mars nästa år!Ser inte problemet med 2 dagar i Tokyo. Måste man göra allt på första besöket? Upplever gärna en stad 3-4 ggr och ser nya saker varje gång.
Rad 30 och saken är biff!20h+ i Go för två dygn i Tokyo... Mja, inte min tekopp, men det är en fantastisk stad!
Plusgrade till Plus ut och courtesy till business på vägen hem. Ser inga problem20h+ i Go för två dygn i Tokyo... Mja, inte min tekopp, men det är en fantastisk stad!
Alldeles för kort tid om det är så att du bara får fredagen/lördagen där eller är du borta 10 dagar?