Senaste nytt

Now or never (Kampanj på torsdagar)

Riktigt bra priser. Tokyo var med i 'Now or never' på samma prissättning tidigare i sommar. Vilket dittills var det lägsta jag sett. Man är ju aningen tudelad till scenariot att dessa skulle bli standard-priser. På ett sätt trevligt, på ett sätt 'skrämmande'.

Så, Tokyo bokat en tors-sön i januari för 2990:-. Tror aldrig jag har sett Tokyo för så lite så det kändes som rätt val. Hongkong har jag varit i och de andra städerna kostar ju en del pga visumet.

Nödutgångsplatser på alla flyg. Ska lägga in Plusgrade till Plus i alla fall tror jag.

Första gången i Japan för mig, ser mycket fram emot det. Dessutom en bra start på poängsamlaråret.

Alldeles för kort tid om det är så att du bara får fredagen/lördagen där eller är du borta 10 dagar?

Ser inte problemet med 2 dagar i Tokyo. Måste man göra allt på första besöket? Upplever gärna en stad 3-4 ggr och ser nya saker varje gång.
Lite OT här men besökte LA i 26 timmar i maj. Återvänder en vecka i mars nästa år!

Tycker now or never är ett utmärkt tillfälle att besöka en stad (om än kortvarigt) för att t ex se om det är nåt man gärna besöker igen.

Alldeles för kort tid om det är så att du bara får fredagen/lördagen där eller är du borta 10 dagar?

När jag åker solo så vill jag inte vara borta från familjen så värst mycket längre än så. Plus att hotell blir dubbelt så dyrt när man reser ensam. Två dar låter lite, men jag brukar vara rätt bra på göra research och sätta ett schema så jag tror jag klarar mig. Lär väl dessutom åka tillbaka nån gång.

Last edited:
Toppen