Senaste nytt

Now or never (Kampanj på torsdagar)

Brandten

Medlem
Jag gjorde ju såklart misstaget att inte boka först, fråga sen.
Men just här så var jag tvungen att fråga först (när mötet i Tokyo skulle vara). Fick såklart inget svar direkt (pga tidsskillnaden) så jag vågade inte boka. Imorse kl05 låg dock ett mail och väntade med datumen 7-9/12. DOH!!! :mad:
 

Brandten

Medlem
Om du köper direkt på SAS hemsida har du 24 timmars öppet köp. Alltså, bara att helgardera dig och köpa biljetter till samtliga datum som kan vara tänkbara.:)

Jo vilket i det här fallet hade varit allt mellan 1/12-12/12 och var inte så sugen att ligga ute med 35880kr, bli påkörd på väg till kontoret, hamna på sjukhus och glömma bort att boka av resan. ;)

Edit: Just det... vi har ju redan en inbokad Hong Kong t/r 28/11-13/12 så mitt alternativ (som jag faktiskt kollade på) var att flyga till Hong Kong från Phuket (där vi har semester). Från Hong Kong till Stockholm, hoppas på Tokyo-flyget t/r 6-8/12 och sedan tillbaka till Hong Kong från Stockholm. Blev billigare än att flyga Phuket-Tokyo de datumen. :)
 
  • Gilla
Reactions: JSQ

chazzie

Medlem
Det var det där med tiden... Nåja, snart är F-awarden på ingående och det verkar som SAS relativt ofta kommer med bra priser, men just Tokyo känns som att man måste bocka av! Jag kan hålla med @Vaniljvodka att man kan hinna med en hel del på en kortare resa också, med välplanerade dagar. Jag har gjort både LA och Vancouver på 4 dagar och då var det inte speciellt högt tempo, så 2-3 dagar i en enda stad ska inte vara några problem, gillar man det så kommer man tillbaka :D
 
Toppen