Senaste nytt

Now or never (Kampanj på torsdagar)

Intressant kampanj. Jag har svårt att få in fler resor inom detta tidsspann. Väntar på att det ska komma resor längre fram 2017. Har provbokat helger men inte genomfört någon än.

Kina kostar för mycket i visum för att vara intressant

Det går att boka open Jaw med Now/Never, så man kan t ex boka ARN-CPH-PEK//HKG--ARN. Då kan man använda sig av 72h-regeln om visumfri transit vilket är gratis.

Så, Tokyo bokat en tors-sön i januari för 2990:-. Tror aldrig jag har sett Tokyo för så lite så det kändes som rätt val. Hongkong har jag varit i och de andra städerna kostar ju en del pga visumet.

Nödutgångsplatser på alla flyg. Ska lägga in Plusgrade till Plus i alla fall tror jag.

Första gången i Japan för mig, ser mycket fram emot det. Dessutom en bra start på poängsamlaråret.

Vilken destination skulle ni rekommendera För någon som inte varit i någon av veckans now or never städer?

Spontant så skulle jag säga Tokyo av två anledningar. 1). Jag har aldrig sett så bra priser till Japan med SAS (Hongkong och Shanghai är det till och från 2.999:). 2). Jag har besökt de andra tre och tror att Tokyo slår dem alla. Så nu överväger jag en bokning till Tokyo själv.

Så, Tokyo bokat en tors-sön i januari för 2990:-. Tror aldrig jag har sett Tokyo för så lite så det kändes som rätt val. Hongkong har jag varit i och de andra städerna kostar ju en del pga visumet.

Nödutgångsplatser på alla flyg. Ska lägga in Plusgrade till Plus i alla fall tror jag.

Första gången i Japan för mig, ser mycket fram emot det. Dessutom en bra start på poängsamlaråret.
Tokyo fanns i somras för 3000 har jag för mig, jag var tvungen att åka då. Tror dock inte jag hoppar på detta idag

Toppen