Senaste nytt

Now or never (Kampanj på torsdagar)

Tycker det är tråkigt att dessa priser avser den nya biljettkategorin SAS Go Light. Jag blir lite lurad och tror att det är superpriser, men inser sedan att man måste lägga till extra för att få med sig bagage. Synd att SAS valt att köra på samma spår som Norwegian med tillägg för bagage.

Är du helt statuslös?

Om du bokar Go Light så ingår nämligen 1*23kg ifall du är EBS och 2*23kg ifall du är EBG/EBD/EBP.

Skönt att det bara var Go biljetter... började bli tight i schemat. (Efter bonuskampanjen)
Now or never borde ju verkligen ha med Business på långt. Gemene man flyger ju oftast i Go.

(Now or never = Sjukt bra priser i Business. )

Alla andra Go kampanjer löser ju av varandra var 14e dag.

• Gilla
Reactions: Gus
Bra information!
Ja tyvärr brukar jag hamna staxt under silver varje år. Reser endast privat och valet blir inte alltid Star Alliance när jag flyger.

Du får ta och boka SAS-flighter med byte i tex Köpenham så når man ganska snabbt upp till 10 flighter :)
När jag flög som mest mellan London och Linköping så bokade jag tex alltid LHR-OSL-CPH-LPI och vice versa istället för LHR-CPH-LPI.

Med Amex Elite är du alltid minst silver :)

Du får ta och boka SAS-flighter med byte i tex Köpenham så når man ganska snabbt upp till 10 flighter :)
När jag flög som mest mellan London och Linköping så bokade jag tex alltid LHR-OSL-CPH-LPI och vice versa istället för LHR-CPH-LPI.
Två bra tips! Vi kollade på alternativen med Amex tidigare, men tyckte att det var lite meckigt med fakturabetalningar. Har senare sett konversationer här om alternativa lösningar så vi borde kanske se över det igen! :)

Två bra tips! Vi kollade på alternativen med Amex tidigare, men tyckte att det var lite meckigt med fakturabetalningar. Har senare sett konversationer här om alternativa lösningar så vi borde kanske se över det igen! :)
Nämn inte om att du tänker att skaffa ett Amex kort.
Risken finns att du plötsligt får 30-50 tal PM på en gång...

• Gilla
Reactions: ekf
Toppen