Nu är det något jag missat. Får man poäng om man värvar?
Man får just nu 17k poäng om man blir värvad
Nu är det något jag missat. Får man poäng om man värvar?
Elite 27k poäng. Om silver var poängen...Man får just nu 17k poäng om man blir värvad
Ja det stämmer, både den som värvar och blir värvad (det är dock inte baspoäng som räknas mot status).Nu är det något jag missat. Får man poäng om man värvar?
Tack för all information! Inget PM so far så det verkar gå bra. Ska kika på den angivna tråden om det blir aktuellt och har även sett att marknadsplatsen finns för byte/bortskänkande osv. när man varit tillräckligt aktiv.Ja det stämmer, både den som värvar och blir värvad (det är dock inte baspoäng som räknas mot status).
Amex Elite kortet ger dock 20k baspoäng men kostar 3500 kronor första året.
Om du vill bli värvad så kan du titta på det @Thornado länkade till. Enbart i dessa trådar får värvningar skötas, om någon har PMat dig i alla fall så har den personen brutit mot reglerna. Man får inte värva utanför angåven tråd, gör man det så stänger vi av kontot
//Moderator
Det är 25 minuter kvar så du hinner boka en resa till. Bokar du två longhaul tex Hong Kong 2-4 december då det är businessclass träff där på lördagen samt valfri ersa till Los Angeles nästa år så är silvret i hamn (förutsatt att ditt eurobonusår inte har brytpunkt mellan resorna). Kom ihåg att det är 24h öppet köp så boka först, tänk senTack för all information! Inget PM so far så det verkar gå bra. Ska kika på den angivna tråden om det blir aktuellt och har även sett att marknadsplatsen finns för byte/bortskänkande osv. när man varit tillräckligt aktiv.
Idag får vi nöja oss med en resa bokad genom dagens Now or Never.![]()
Inte konstigt med tanke på att Now or never priser gäller endast mellan kl. 18 - 24 på torsdagar.Alicante såg jag för 449:- idag på Svenska sidan med men i lågpriskalendern kan jag inte hitta detta priset någonstans. Hade vart trevligt att hitta detta månadsskiftet oktober/november.![]()