Enkel resa eller t/r?Paris, 2 personer - 1042 kr. Prisvärt!
Enkel resa eller t/r?
Det går nog inte att ha kampanj på kampanjen. Det är ungefär samma priser på 1 miljoner biljetter som det bruka vara på torsdagarna i Now Or Never, nu är det fler destinationer. PÅ LHR hittade jag bra priser även i Plus i 1 miljoner kampanjen, har inte sökt på några andra destinationer.Hej,
Tänkte idag för första gången sitta och kika vad det är för erbjudanden som dyker upp på SAS Now or never. Länken har under dagen visat en 'nedräknare' till 18:00 idag, men nu plötsligt när man går in på den så slussas jag bara vidare till deras generella lågpriskalender (som är tillgänglig varje dag dygnet runt).
Vad är grejen med detta?
Lgpriskalendern - boka billiga flygbiljetter - SAS är länken jag använder, men den bouncar mig bara direkt till Lgpriskalendern - boka billiga flygbiljetter - SAS
Kampanj på Kampanj låter ju som en grej för SAS annarsDet går nog inte att ha kampanj på kampanjen. Det är ungefär samma priser på 1 miljoner biljetter som det bruka vara på torsdagarna i Now Or Never, nu är det fler destinationer. PÅ LHR hittade jag bra priser även i Plus i 1 miljoner kampanjen, har inte sökt på några andra destinationer.
Det går nog inte att ha kampanj på kampanjen. Det är ungefär samma priser på 1 miljoner biljetter som det bruka vara på torsdagarna i Now Or Never, nu är det fler destinationer. PÅ LHR hittade jag bra priser även i Plus i 1 miljoner kampanjen, har inte sökt på några andra destinationer.