Senaste nytt

Now or never (Kampanj på torsdagar)

Första "Now or never" även för mig. Gick dessutom att dubbeldippa med SAS aktieägarrabatt. :)

Med hela familjen till Luleå från Arlanda + en egen helg i Luleå. 632 kr (586 för barnen) för första trippen, 665 kr för andra.

Om man tittar på lågpriskalendern, så finns det några riktigt bra erbjudanden som inte ingår i Now or Never.

t.ex. Stockholm - Amsterdam för 450kr enkel i augusti.
Eller Köpenhamn - Amsterdam 434kr enkel nästan hela bokningsperioden, och där är det lättare att hitta bra priser tillbaks igen.

Hej,

Tänkte idag för första gången sitta och kika vad det är för erbjudanden som dyker upp på SAS Now or never. Länken har under dagen visat en 'nedräknare' till 18:00 idag, men nu plötsligt när man går in på den så slussas jag bara vidare till deras generella lågpriskalender (som är tillgänglig varje dag dygnet runt).

Vad är grejen med detta?

Lgpriskalendern - boka billiga flygbiljetter - SAS är länken jag använder, men den bouncar mig bara direkt till Lgpriskalendern - boka billiga flygbiljetter - SAS

Hej,

Tänkte idag för första gången sitta och kika vad det är för erbjudanden som dyker upp på SAS Now or never. Länken har under dagen visat en 'nedräknare' till 18:00 idag, men nu plötsligt när man går in på den så slussas jag bara vidare till deras generella lågpriskalender (som är tillgänglig varje dag dygnet runt).

Vad är grejen med detta?

Lgpriskalendern - boka billiga flygbiljetter - SAS är länken jag använder, men den bouncar mig bara direkt till Lgpriskalendern - boka billiga flygbiljetter - SAS
Det går nog inte att ha kampanj på kampanjen. Det är ungefär samma priser på 1 miljoner biljetter som det bruka vara på torsdagarna i Now Or Never, nu är det fler destinationer. PÅ LHR hittade jag bra priser även i Plus i 1 miljoner kampanjen, har inte sökt på några andra destinationer.

Det går nog inte att ha kampanj på kampanjen. Det är ungefär samma priser på 1 miljoner biljetter som det bruka vara på torsdagarna i Now Or Never, nu är det fler destinationer. PÅ LHR hittade jag bra priser även i Plus i 1 miljoner kampanjen, har inte sökt på några andra destinationer.
Kampanj på Kampanj låter ju som en grej för SAS annars :)

Tack, @011430121 - ditt inlägg fick mig just att boka av vinterns Londonresa (bokad som VIP Plus) och boka identiska biljetter en tusenlapp billigare...

Toppen