palmen
Moderator
Eller som BA som körde Mistake Fare varje vecka för några månader sedanSAS borde lära av KLM's now-or-never "kampanj"...Mistake fare Business med KLM till Taiwan | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
Eller som BA som körde Mistake Fare varje vecka för några månader sedanSAS borde lära av KLM's now-or-never "kampanj"...Mistake fare Business med KLM till Taiwan | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
Det var snarare KLM som har kopierat konceptet.SAS borde lära av KLM's now-or-never "kampanj"...Mistake fare Business med KLM till Taiwan | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
Du kan betala med SAS MC och få 10p extra per 100:- på biljetterna ja.Nja alltså nu strö använder jag mest mc kortet så igentligen är det mer onödigt än vinst,vi har funderat på Europa, men dyker det upp en nice Asien kampanj vore det sjysst,kan man boka en sån biljett via tex sas.mc?
Skulle gissa på lite vanliga inrikes Go resor till kampanjpris. Inget jag skulle satsa pengar på dock.Någon som har någon idé om torsdagen kampanj måntro?
Skulle gissa på lite vanliga inrikes Go resor till kampanjpris. Inget jag skulle satsa pengar på dock.