Senaste nytt

Now or never (Kampanj på torsdagar)

Tjenare forumet!

Jag och sambon funderar på o resa lite nu i vår/sommar, jag är EBD så därav får hon ock junior alla fördelar.

Min fråga är mer ifall det är värt o bara hänga i o vänta på en bra deal o boka efter den (har tänkt betala med SAS-MC, nuvarande gräns 5k, eller höja gränsen o kanske se lite längre i horisonten (gränsen är 5k för det fanns inget behov av högre innan) Får man återbäring på MC med SAS egna resor?

Hej @Fixter,

Vart vill ni åka? Lättare att hjälpa till med lite ledtådar. Är det inrikes så kan du absolut vänta. Vill ni åka utomlands så kommer absolut kampanjer för det med. Men det är inte säkert att det går boka för just sommaren. Just nu kan du boka till USA till kampanjpris.

Ang återbäring så har inte SAS MC det utan de ger eurobonus poäng. 10 poäng per spenderad hundralapp. Vill du ha mer poäng per spenderad krona så får du skaffa Diners eller Amex. 20 resp 30 poäng per spenderad krona på sas resor.
Jag tycker även du ska höja din limit på kortet från 5000:- till iallafall 50000:-

Nja alltså nu strö använder jag mest mc kortet så igentligen är det mer onödigt än vinst,vi har funderat på Europa, men dyker det upp en nice Asien kampanj vore det sjysst,kan man boka en sån biljett via tex sas.mc?

Nja alltså nu strö använder jag mest mc kortet så igentligen är det mer onödigt än vinst,vi har funderat på Europa, men dyker det upp en nice Asien kampanj vore det sjysst,kan man boka en sån biljett via tex sas.mc?
Du kan betala med SAS MC och få 10p extra per 100:- på biljetterna ja.
Europa brukar de ha på sina "now or never" kampanjer på torsdagar.

Toppen