Synd att man inte kan rösta på vilken kabinklass man önskar att de ska ta med.
Synd att man inte kan rösta på vilken kabinklass man önskar att de ska ta med.
Hoppas de kan fixa lite billiga hemresor på en söndag från London nu
Väldigt liten chans för det skulle jag gissa på. Om man säljer slut på business platser till New York tror jag inte man kommer rea ut dom för ca en tredjedel av priset.Skulle gärna vilja sen en Now or Never i Business Class. SAS Business till New York eller Chicago för 9999kr. Men det lär ju aldrig hända![]()
De kan ju begränsa erbjudandet till en viss tid på sommaren då det säljs få Business Class biljetter, samt enbart släppa ett begränsat antal platser per flygning. T.ex 2.Väldigt liten chans för det skulle jag gissa på. Om man säljer slut på business platser till New York tror jag inte man kommer rea ut dom för ca en tredjedel av priset.
Och vad tror du händer om det bara finns 2 platser på en flygning till det priset. Stora klagodrevet kommer dra igång för att det inte finns tillräckligt med platser. Mig veterligen är det rätt fullt i alla kabiner till USA under sommaren, när jag åkte till NY i juli/augusti i år så var business helt fullproppat både på utresan och hemresan.De kan ju begränsa erbjudandet till en viss tid på sommaren då det säljs få Business Class biljetter, samt enbart släppa ett begränsat antal platser per flygning. T.ex 2.
Och vad tror du händer om det bara finns 2 platser på en flygning till det priset. Stora klagodrevet kommer dra igång för att det inte finns tillräckligt med platser. Mig veterligen är det rätt fullt i alla kabiner till USA under sommaren, när jag åkte till NY i juli/augusti i år så var business helt fullproppat både på utresan och hemresan.