Senaste nytt

Now or never (Kampanj på torsdagar)

Brandten

Medlem
Hej! Första inlägget här. Jag har av någon outgrundlig anledning helt missat att denna kampanj går varje Torsdag. Ni som har sett kampanjen tidigare veckor, tror ni att det finns chans att det släpps erbjudanden från Stockholm till UK för avresedatum så tidigt som 23 alternativt 24 Oktober?

Alla biljetter jag ser nu till Newcastle, Edinburgh, London och Manchester ligger på cirka 5-6000 kr t/r i SAS Go.
Välkommen hit! Det finns en tråd i flygbiljetter forumet där du kan ställa frågan om biljett (om det inte skulle dyka upp på Now or Never). Hittade med Finnair för runt 2000kr t/r 23-24 oktober.
 

agehall

Medlem
Välkommen hit @wearonourway - jättekul att du hittat in till businessclass!

Det är jättesvårt att säga ifall det dyker upp någon kampanj för en viss destination före ett visst datum. Men eftersom vi pratar om resor ca 2 veckor bort i tiden skulle jag tippa på att chansen är liten. De flesta Now Or Never-deals har väl legat en bit framåt i tiden om jag inte missminner mig.

Om du har Eurobonuspoäng så kan det vara läge att titta på att använda dessa för en resa till UK istället för att köpa den.
 

Anfield

Medlem
Vi vill ha LAX nu.

Fast hemma hos oss är det mer söndags mat :)

IMG_6521.JPG


Fast då ungs bakad med rom sås.
 
Toppen