Senaste nytt

Now or never (Kampanj på torsdagar)

Det förutsätter iaf jag att det är, annars blir det någon variant av "SAS plus"-light eller liknade vilket inte är så önskvärt för mig iaf :)

Letar efter en bra och billig biljett till Hamburg, hittade konstigt nog biljetter flera 100 billigare från Luleå än från stockholm?
Hur vet man att man verkligen bokar i Now or never kampanjen, eller en vanligt bra deal. Verkar ju vara A som är billigaste biljetterna i bägge fall.

Jag tittar runt från GOT-LHR men det verkar inte ens möjligt att finna några A för båda vägar i Oktober .... blev en plus för 3,500kr men det ju är ju inte direkt 1600kr men fortfarande helt ok pris!

Trevligt med Now or Never i Plus nuförtiden. Och att dessutom matcha in två turer till Bryssel som ändå måste bokas, och nu kan hamna i Plus istf Go :)

Letar efter en bra och billig biljett till Hamburg, hittade konstigt nog biljetter flera 100 billigare från Luleå än från stockholm?
Hur vet man att man verkligen bokar i Now or never kampanjen, eller en vanligt bra deal. Verkar ju vara A som är billigaste biljetterna i bägge fall.
Spelar det någon roll. Bara att slå till när det är billigt! :)

Hej! Första inlägget här. Jag har av någon outgrundlig anledning helt missat att denna kampanj går varje Torsdag. Ni som har sett kampanjen tidigare veckor, tror ni att det finns chans att det släpps erbjudanden från Stockholm till UK för avresedatum så tidigt som 23 alternativt 24 Oktober?

Alla biljetter jag ser nu till Newcastle, Edinburgh, London och Manchester ligger på cirka 5-6000 kr t/r i SAS Go.

Toppen