"Supersavertravel reserverar sig för tekniska fel och prisförändringar som ligger utanför vår kontroll. Vi förbehåller oss rätten att inom 24 timmar kontakta resenären för eventuella ändringar av gjord bokning. Om tekniska problem uppstår i anslutning till helg eller under helg kontaktar vi resenären nästföljande vardag. Supersavertravel förbehåller sig rätten att avboka reservationen vid tekniska problem och prisfel som ligger utanför vår kontroll. Om detta skulle inträffa meddelas resenären via e-post."Skulle tro att supersaver biljetterade på natten och då fanns inte priset längre. Såna här kampanjer ska man inte köpa via resebyråer då deras rutiner för biljettering kan sabba rejält.
Lika illa är det som är vanligt på online-byråerna: de har personal som sitter nattetid och ändrar bokningsklasserna för att optimera intäkterna. Kunden får ju samma resa men för en som jagar EB blir det lätt förödande. Vet inte hur vanligt detta är nu men var oerhört vanligt för några år sedan.
De hörde av sig mer än 24 timmar efter bokad biljett... Men vet inte om man ska tolka näst sista meningen som att den inte är kopplad till deras tidsfrist?