Senaste nytt

Now or never (Kampanj på torsdagar)

Bara att hoppas pa massa schyssta priser pa MAN-ARN sa kanska man kan boka upp en del resor under vintern. Men som vanligt undviker dom val att ha med fredag och sondag kvallar pa bra priser.

Bara att hoppas pa massa schyssta priser pa MAN-ARN sa kanska man kan boka upp en del resor under vintern. Men som vanligt undviker dom val att ha med fredag och sondag kvallar pa bra priser.
Under tidigare Now or never har jag köpt en hel del biljetter för Stockholm-Hamburg T/R som har haft utresa på måndag, hemresa på torsdag/fredag samma vecka.

Fare basis: OSERTM (som används för Now or never kampanj på flygningarna inom Europa) har inget minimum stay krav.

Ett exempel: måndag ut, tisdag hem i samma vecka.
Screenshot20151022_05.png

Ok, hur bokar man detta egentligen? Jag vill ha min utresa fran MAN och hemresa fran ARN. Verkar bara vilja ge mig det bra priset om jag reser ut fran ARN.

Antingen kommer jag in för sent pga kvällsmöte men det är inga intressanta priser i dagens kampanj. Möjligtvis om man kan åka mitt i veckan men det är bara helger som är aktuella för mig.

Toppen