Du måste komma ihåg att priserna som visas nu (kl. 16:15) på SAS.se/nowornever är inte för Now or never än.Det var bättre priser från DK och NO
Paris i Januari håller vi tummarna för![]()
Under tidigare Now or never har jag köpt en hel del biljetter för Stockholm-Hamburg T/R som har haft utresa på måndag, hemresa på torsdag/fredag samma vecka.Bara att hoppas pa massa schyssta priser pa MAN-ARN sa kanska man kan boka upp en del resor under vintern. Men som vanligt undviker dom val att ha med fredag och sondag kvallar pa bra priser.
Jag håller med dig. Hade gärna suttit och hackat på F5 exakt klockan 18Kanske är fånigt men bara jag som tycker det är lite spoiler alert när det cirkulerar massa destinationer och priser INNAN kl18?![]()
![]()
Fare basis: OSERTM (som används för Now or never kampanj på flygningarna inom Europa) har inget minimum stay krav.Bara att hoppas pa massa schyssta priser pa MAN-ARN sa kanska man kan boka upp en del resor under vintern. Men som vanligt undviker dom val att ha med fredag och sondag kvallar pa bra priser.