Nej, men väl Plus som ju som bekant riktar sig mot t ex affärsresenärer som inte får åka affärsklass.palmen skrev:Absolut, men det är sällan det är now or never i business, än mindre för 3000 kronorKlicka för att utvidga...
2499 dkkJonas C skrev:Någon som vet vilka priser som gäller från Köpenhamn?Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Någon som vet vilka priser som gäller från Köpenhamn?Klicka för att utvidga...
El0 skrev:Visa bifogad bild 53191(ARN)Klicka för att utvidga...
Johanna skrev:Väldigt bra priser men jag kan inte få in något där. Kommer hem från Miami början av december. Jag kan tycka att det är ett intressant koncept, bra priser och ett kort fönster. Hade gärna tagit en tripp till Hongkong och se om det regnar och är kallt den gången med.Klicka för att utvidga...
Jag får fram priser i juli också. Så det finns på andra slottar också.palmen skrev:Priset verkar finnas från 28/11 och fram till och med maj.Klicka för att utvidga...
Det brukar vara billigare från Malmö Sturup.P-L skrev:3712 SEK för oss skåningar som reser från KastrupKlicka för att utvidga...
P-L skrev:3712 SEK för oss skåningar som reser från KastrupKlicka för att utvidga...
Budgetresenär skrev:Det brukar vara billigare från Malmö Sturup.Klicka för att utvidga...
obs skrev:Det kan sikkert fås billigere hvis du rejser fra Sturup, men så må du selvfølgelig over Arlanda og så tilbage til Kastrup hvis det er der ruten udgår fra.Klicka för att utvidga...